جستجوی مقالات فارسی – رابطه جو خلاقانه با میزان کار آفرینی دانش در دستگاه های اجرایی شهر یزد
فصل دوم : مروری بر ادبیات موضوع
مقدمه.۱۶
۲-۱.بخش اول:جو خلاقانه۱۸
۲-۱-۱.تعریف جو۱۸
۲-۱-۲.تعریف جو خلاقانه۱۸
۲-۱-۳.تعریف خلاقیت.۲۰
۲-۱-۴.خلاقیت سازمانی.۲۲
۲-۱-۵.خاستگاه خلاقیت.۲۲
۲-۱-۶.فرایند خلاقیت۲۲
۲-۱-۷.نظریه های خلاقیت۲۵
۲-۱-۸.تعریف نوآوری۲۵
۲-۱-۹.فرایند نوآوری.۲۶
۲-۱-۱۰.انواع نوآوری.۲۷
۲-۱-۱۱.مدلهای نوآوری.۲۹
۲-۱-۱۲.تفاوت خلاقیت و نوآوری۳۰
۲-۱-۱۳.نوآوری سازمانی۳۲
۲-۱-۱۴.ویژگی افراد خلاق.۳۳
۲-۱-۱۵.ویژگی جو خلاقانه.۳۶
۲-۱-۱۶.ویژگی مدیریت در ایجاد جو خلاقانه.۳۸
۲-۱-۱۷.عوامل موثر در ایجاد و ارتقاء جو خلاقانه.۳۹
۲-۱-۱۸.موانع بروز جو خلاقانه۴۵
۲-۱-۱۹.اهمیت بستر سازی مناسب برای ایجاد جوی خلاق.۵۰
برای دانلود متن کامل این پایان نامه به سایت fumi.ir مراجعه نمایید. |
۲-۲.بخش دوم:کارآفرینی دانش .۵۱
۲-۲-۱.تعریف کارآفرینی۵۱
۲-۲-۲. تعریف کارآفرین۵۸
۲-۲-۳. انواع کارآفرینی۶۱
۲-۲-۴.تعریف کارآفرینی دانش .۶۲
۲-۲-۵.تعریف کارآفرین دانش ۶۶
۲-۲-۶.ابعاد کارآفرینی۶۷
۲-۲-۷.ابعاد کارآفرینی دانش .۶۸
۲-۲-۸.ویژگی های کارآفرینان۶۹
۲-۲-۹.تعریف مثلث ویژگی کارآفرینان.۷۴
۲-۲-۱۰.ویژگی های کارآفرینان دانش .۷۵
۲-۲-۱۱.مقایسه کارآفرینان دانش و مدیران سنتی۷۵
۲-۲-۱۲.ویژگی سازمان کارآفرین.۷۶
۲-۲-۱۳.فرایند کارآفرینی دانش ۷۶
۲-۲-۱۴.الگوهای کارآفرینی دانش .۷۷
۲-۲-۱۵.فضای مناسب کارآفرینی دانش و عوامل موثر در ارتقاء آن۷۸
۲-۲-۱۶.موانع بروز کارآفرینی۸۵
۲-۲-۱۷.مشکلات کارآفرینان در سازمان۸۶
۲-۲-۱۸.بررسی موانع و مشکلات پیش روی کارآفرینی و به ویژه کارآفرینی دانش درایران.۸۶
۲-۲-۱۹.تاریخچه کارآفرینی.۸۷
۲-۲-۲۰.صاحبنظران کارآفرینی۸۸
۲-۲-۲۱.کارآفرینی از دیدگاه کارآفرینان برتر۸۹
۲-۲-۲۲.تاریخچه کارآفرینی دانش .۹۰
۲-۲-۲۳.اهمیت کارآفرینی۹۲
۲-۲-۲۴.اهمیت کارآفرینی سازمانی.۹۴
۲-۲-۲۵.بررسی کارآفرینی دانش در ایران۹۵
۲-۲-۲۶.تبدیل سازمانهای بورکراتیک به سازمان های کارآفرین۹۶
۲-۲-۲۷.کارکردهای کارآفرینی۹۷
۲-۲-۲۸.رویکردهای کارآفرینی دانش ۹۸
۲-۲-۲۹.راهبردهای کارآفرینی دانش ۹۸
۲-۲-۳۰.ارتباط جو خلاقانه و کارآفرینی دانش ۹۹
۲-۳. بخش سوم:تحقیقات انجام شده درزمینه موضوع تحقیق۱۰۱
۲-۳-۱.تحقیقات انجام شده درزمینه جو خلاقانه در داخل کشور۱۰۱
۲-۳-۲.تحقیقات انجام شده درزمینه جو خلاقانه در خارج از کشور۱۰۲
۲-۳-۳.تحقیقات انجام شده در زمینه کارآفرینی دانش در داخل کشور.۱۰۳
۲-۳-۴.تحقیقات انجام شده در زمینه کارآفرینی دانش در خارج از کشور۱۰۴
۲-۴. بخش چهارم: چارچوب نظری.۱۱۱
۲-۴-۱.چارچوب نظری تحقیق۱۱۱
۲-۴-۲.مدل مفهومی تحقیق.۱۲۰
۲-۴-۳.مدل تحلیلی تحقیق۱۲۰
۲-۴-۴.فرضیه های پژوهش۱۲۳
۲-۴-۴-۱.فرضیه اصلی پژوهش. ۱۲۳
۲-۴-۴-۲.فرضیه های فرعی پژوهش.۱۲۳
خلاصه۱۲۴
فصل سوم : روش پژوهش
مقدمه۱۲۶
۳-۱.روش پژوهش۱۲۶
۳-۲.فرایند پژوهش۱۲۷
۳-۳.جامعه آماری.۱۲۸
۳-۴.روش نمونه گیری و حجم نمونه.۱۲۸
۳-۵.ابزار گردآوری داده ها.۱۳۰
۳-۶.روایی و پایایی ابزار سنجش۱۳۲
۳-۷.روش جمع آوری داده ها. ۱۳۳
۳-۸.روش تجزیه و تحلیل داده ها ۱۳۳
خلاصه.۱۳۴
فصل چهارم: تجزیه وتحلیل داده ها
مقدمه.۱۳۶
۴-۱.توصیف شاخص های دموگرافیک (بررسی ویژگیهای عمومی)۱۳۷
۴-۱-۱.وضعیت جنسیت آزمودنی ها۱۳۷
۴-۱-۲.وضعیت تاهل آزمودنی ها۱۳۸
۴-۱-۳.وضعیت سن آزمودنی ها.۱۳۹
۴-۱-۴.وضعیت سابقه کار آزمودنی ها.۱۴۰
- ۹۹/۰۸/۲۹