بررسی رابطه سبک های دلبستگی و سبک های هویت با سلامت روان و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پیش دانشگاهی شهر قزوین- قسمت ۲
تعریف هویت ……………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۹
تقسیم بندی کلی نظریه های هویت ……………………………………………………………………………………………. ۲۲
دیدگاه های نظری درباره شکل گیری هویت ……………………………………………………………………………….. ۲۳
نظریه لوینگر …………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۳
نظریه هارتر ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۲۴
نظریه کیگان …………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۵
نظریه بلوز ………………………………………………………………………………………………………………………………… ۲۵
نظریه گلاسر …………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۶
نظریه جیمز ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۲۷
نظریه کلبرگ …………………………………………………………………………………………………………………………… ۲۷
نظریه اریکسون ………………………………………………………………………………………………………………………… ۲۸
عواقب عدم شکل گیری هویت مناسب ……………………………………………………………………………………….. ۳۱
پیامد شکل گیری هویت مناسب …………………………………………………………………………………………………. ۳۱
تثبیت هویت و آشفتگی هویت ………………………………………………………………………………………………….. ۳۲
رشد هویت نوجوانی از دیدگاه اریکسون …………………………………………………………………………………….. ۳۳
نظریه جیمز مارسیا …………………………………………………………………………………………………………………… ۳۷
نظریه برزونسکی ………………………………………………………………………………………………………………………. ۳۹
مدل برزونسکی …………………………………………………………………………………………………………………………. ۴۰
فرایند هویت ……………………………………………………………………………………………………………………………… ۴۰
محتوای هویت …………………………………………………………………………………………………………………………… ۴۲
ساختار هویت : تعهد هویت ……………………………………………………………………………………………………….. ۴۴
انواع سبک های پردازش هویت ………………………………………………………………………………………………….. ۴۶
سبک هویت اطلاعاتی ……………………………………………………………………………………………………………….. ۴۶
سبک هویت هنجاری ………………………………………………………………………………………………………………… ۴۷
سبک هویت سردرگم/ اجتنابی ………………………………………………………………………………………………….. ۴۷
رابطه بین سبک های پردازش هویت و پایگاه هویتی ………………………………………………………………….. ۴۸
بحران هویت …………………………………………………………………………………………………………………………….. ۵۰
رابطه هویت و ازدواج ( صمیمیت و دوستی ) ……………………………………………………………………………….. ۵۲
خود پنداره و هویت ………………………………………………………………………………………………………………….. ۵۳
هویت و جنس ………………………………………………………………………………………………………………………….. ۵۳
گام اصلی در رشد هویت ……………………………………………………………………………………………………………. ۵۴
عوامل موثر بر شکل گیری هویت ………………………………………………………………………………………………. ۵۴
هویت در طول چرخه عمر …………………………………………………………………………………………………………. ۵۷
تثبیت هویت …………………………………………………………………………………………………………………………… ۵۸
تعریف دلبستگی ………………………………………………………………………………………………………………………. ۵۹
نظریه های دلبستگی ………………………………………………………………………………………………………………… ۶۰
نظریه یادگیری اجتماعی ……………………………………………………………………………………………………………. ۶۱
نظریه های رفتارگرایی ……………………………………………………………………………………………………………….. ۶۱
نظریه رفتار شناسی طبیعی ……………………………………………………………………………………………………….. ۶۲
نظریه روانکاوان ………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۳
نظریه اینسورث ………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۵
نظریه بالبی ……………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۷
مراحل ایجاد وابستگی ……………………………………………………………………………………………………………… ۷۲
علایم دلبستگی …………………………
…………………………………………………………………………………………….. ۷۳
ارزیابی دلبستگی ……………………………………………………………………………………………………………………… ۷۴
طبقه بندی کیفیت دلبستگی نوزاد …………………………………………………………………………………………….. ۷۴
همبستگی رفتار در موقعیت ناآشنا با سایر متغیرها ……………………………………………………………………. ۷۶
نظام دلبستگی ………………………………………………………………………………………………………………………… ۷۷
- ۹۹/۱۲/۱۸